≡ Menu

Intr-o tara in care un om ca Lucian Onea este procuror sef structura (poate ca am termina cu tot, daca i-am vedea pe procurorii DNA macar 15 minute fiecare in fata camerelor de luat vederi, atunci am intelege magnitudinea escrocheriei nationale pe care o traim).
Dosare contrafacute, probe aranjate, un sistem mafiot de conducere a tarii prin dosare.

Clasa politica esta astazi hulita si pentru lipsa sa de curaj. Oamenii nu mai au incredere in politicieni și pentru ca nu ii vad facand nimic pentru a le rezolva problemele. Cand oamenii au mers in puscarii, cand oamenilor le-au fost sparte usile de mascati, au fost condamnati pe biletele la ordin, injositi, abuzati, cu probe masluite, terfeliti de acoperitii din presa, politicienii au tacut.

Putini sunt acei politicieni, putini sunt acei jurnalisti care au avut curaj si care au vorbit.

Traim azi momente in care clasa politica are o ultima sansa. De a indrepta raul, de a se elibera de frica, de a intelege haosul in care se scalda Romania.
Este ceasul din urma.

Romania se indreapta spre prapastie. A venit vremea sa eliberam Romania.

“O natiune nu poate supravietui tradarii din interior”. Cicero

{ 0 comments }

A venit vremea…

Urmare a dezvăluirilor din această seară, de la postul Antena 3, cer de urgență suspendarea din funcție a Laurei Codruța Kovesi și a tuturor celorlalți procurori implicați.

Înregistrările relevă modul în care doi procurori creează dovezi falsificate, cum instruiesc un martor să producă dovezi falsificate și cum să inventeze fapte.

Înregistrările făcute publice azi arată cum faptele și acțiunile procurorilor sunt aprobate de către șefa DNA Laura Codruța Kovesi. Acești doi procurori au fost lăudați în trecut, în public, de către Laura Codruț Kovesi pentru “performanța și activitatea lor”.

În ultimele șase luni, au apărut mai multe dovezi ale acestui tip de activitate infracțională a DNA și a Laurei Codruța Kovesi în zeci de cazuri. Aceste înregistrări pun în lumină metodele, conspirațiile și activitățile infracționale ale DNA ca modus operandi.

Cer cercetarea lor penală pentru infracțiunile comise (probate prin aceste dezvăluiri) și luarea măsurilor preventive necesare pentru a-i împiedică să șteargă urmele sau să se sustragă.

Va trebui să se investigheze urgent activitățile echipei Coldea – Dumbravă în aceste dosare, implicarea DNA, SRI și SPP în aceste abuzuri. Va trebui să îi deconspirăm pe judecătorii acoperiți care au primit ordine, au distrus oameni, companii, destine.

Acest mod de lucru a fost un mod de operare în sute de dosare, în care au fost mii de interese politice, personale, economice și materiale.

A venit vremea ca acești procurori și ceilalți care au comis infracțiuni și au făcut abuzuri să meargă la pușcărie. Iar toți cei care i-au sprijinit politic trebuie să răspundă. Acești procurori infractori au fost numiți, nimeni nu i-a ales niciodată.

Dacă în România am mai avea conducere a statului și conducere politică, începând de mâine dimineață ar trebui întreprinse în regim de urgență toată măsurile necesare pentru a opri abuzurile procurorilor și pentru a remedia situația celor abuzați!

Legea trebuie să fie egală pentru toți!

Începând din această seară, voi informa atât presa internațională cât și pe partenerii noștri externi cu privire la toate aceste fapte.

#nuvafiefrica
#romania30

{ 8 comments }

București, 11 februarie 2018

COMUNICAT DE PRESĂ

Inițiativa România 3.0 se pronunță ferm pentru apărarea valorilor morale creștine ale poporului român. Pe acest temei, susținem necondiționat demersul de modificare a articolului 48 alineatul 1 din Constituția României în sensul definirii căsătoriei (fundamentul familiei) ca uniunea liber consimțită dintre bărbat și femeie, demers inițiat de Coaliția pentru Familie și sprijinit de semnăturile a peste 3 milioane de români cu drept de vot.

Totodată, cerem europarlamentarilor români să semneze scrisoarea în sprijinul organizării Referendumului din România, care circulă în Parlamentul European și este semnată deja de mulți europarlamentari, mai puțin de cei trimiși să reprezinte la Bruxelles dezideratele cetățenilor români.

Suntem la curent cu presiunile informale la care ambasadele unor state supun factorul politic autohton pentru ca procedura de revizuire a art. 48 din Constituție să fie blocată. Considerăm acest fapt ca fiind o imixtiune intolerabilă, neprevăzută în niciun tratat internațional la care România ori statele reprezentate de acești ambasadori sunt parte, în afacerile interne ale țării noastre.

În fapt, vorbim de un act de agresiune asupra suveranității poporului român, un act care trebuie respins de toate forțele politice reprezentate în Parlament prin votul românilor.

Curtea Constituțională a respins deja, pe data de 1 februarie a.c., sesizarea PNL privitoare la modificarea Legii nr. 3/2000 privind organizarea referendumului. Legea va ajunge foarte curând pe masa Președintelui României, spre promulgare sau trimitere la reexaminare.

Întrucât nu mai există niciun motiv de natură legală, după verdictul CCR, ca Președintele să tergiverseze promulgarea legii, chiar dacă s-a exprimat public împotriva Referendumului, sperăm ca acesta să respecte voința legitimă a poporului.

După promulgare, nu va mai exista niciun impediment pentru ca Senatul să treacă la vot pe legea de revizuire a Constituției cu privire la definiția căsătoriei, ultimul pas inaintea declanșării Referendumului.

În consecință, inițiativa România 3.0. cere tuturor partidelor politice parlamentare să reia de urgență dezbaterea inițiativei de revizuire constituțională în Senat, astfel încât Referendumul cerut de români să poată avea loc până la finalul actualei sesiuni parlamentare, adică luna iunie a acestui an.

Românii au dreptul legitim ca să se pronunțe prin vot, în cadrul unui referendum, asupra modului în care Legea Fundamentală va defini Căsătoria, anume ca uniune liber consimțită între un bărbat și o femeie.

Președintele Inițiativei România 3.0,

Daniel Dragomir

{ 5 comments }

Un acoperit dat afara de peste tot, de la EVZ, apoi de la Adevarul, acum a fugit la maior Dogioiu la UM ZiareCom a fost azi in sala la Curtea de Apel Bucuresti.

(link articol la final)

Cand m-am ridicat sa il salut la plecare a fugit ca un….securist acoperit ce este.
Ionel iti e frica de mine?
La un interviu rezisti?
Fara sa iti dea ordine Dumbrava in casca?

O redare penibila a unor audieri care vor conduce la o solutie corecta. Dadea si raportul in timp real. Penibil.

Sunt prea ocupat pentru Ionel, dar pentru ca a cazut in capcana ca orice securist fara scoala, voi publica saptamana viitoare (dupa ce voi obtine copiile legale de la Curtea de apel Bucuresti, TOATE audierile de azi).

Nu am nimic de ascuns.

Toate declaratiile de azi, fiind publice, le voi publica pe site-ul Romania 3.0. Transparent. Va doare adevarul?

Ghinion.

Oricat ar incerca Dumbrava, Coldea, Kovesi, Ionel Stoica, Virgil Burla, Alex Costache si celelalte unelte ale statului paralel.

Poate ne povesteste Ionel Stoica mesajele sale cu Dumbrava pe messenger. Si cele cu Laura Codruta Kovesi.
Daca nu o face, imi lasa mie placerea sa ii arat ca este doar un sergent penibil.

Cand eu imi aparam tara, Ionel Stoica primea rechizitorii pe mail in redactie la EVZ.

La ordin.

LATER EDIT: Securistii vor sa murdareasca declaratiile mele de azi. Foarte bine. Le urez succes. Mai baieti, nu aveti nici scoala, nici carti citite, sunteti niste penibili.

Va e frica de mine? Nici nu stiti inca ce e aceea frica.
Va doare ca nu aveti cu ce sa ma santajati. Stiu.

Daca sunteti cu mine dati share masiv sa vada toata lumea cum arata un acoperit penibil.

#nuvafiefrica
#romania30

http://www.ziare.com/stiri/sri/audieri-maraton-in-cazul-de-coruptie-al-fostului-colonel-sri-daniel-dragomir-comisie-rogatorie-in-cazul-regelui-puilor-1501187

{ 3 comments }

Să începem să spunem ADEVĂRUL

1. Am observat cu amărăciune declarațiile șefului DIICOT: minte.

2. Azi am dat pentru prima dată declarație. Am spus la DIICOT ce spun și public:

– Nu recunosc acuzațiile aduse.
– Sunt nevinovat.
– Am fost arestat la ordinul statului paralel.
– În dosar NU există NICIO probă împotriva mea.

Voi detalia în curând toate mizeriile din acest dosar.

3. Dosarul nu este blocat din cauza mea. Am făcut până acum 10 cereri de probe pentru clarificarea acuzațiilor, niciuna nu a fost admisă de DIICOT.

4. Pentru că singura instituție în care am încredere în acest dosar este Poliția israeliană, am cerut azi două lucruri simple:

– DIICOT să ceară la Lahav (unitatea specială) cu cine din conducerea statului român a luat legătură Meir Dagan în acest caz;

– Cine sunt emisarii doamnei Kovesi care au negociat cu firma BlackCube între 1 februarie și 1 iulie 2016?

5. A trebuit să fac plângere să vedem dosarul după 6 luni. Ieri am primit dosarul.

Vă anunț că s-au cheltuit sute de mii de euro pe urmărirea mea și a familiei mele chiar din prima zi a eliberării mele în arest preventiv, în decembrie 2016, până azi.

6. În dosar s-au comis abuzuri flagrante.

Voi informa săptămâna ce urmează Inspecția Judiciară a CSM și Ministrul Justiției cu privire la toate aceste aspecte, inclusiv cu modul de sesizare în acest dosar și implicarea generalului Pahonțu și a structurii informative a SPP.

De asemenea, mă voi referi la activități ilegale derulate în dosar de structurile aflate sub comanda adjunctului Directorului SRI Adrian Ciocârlan:

– Rupere de sigilii;
– Acces ilegal la probele din dosar;
– Acces ilegal la suporturi informatice și multe alte infracțiuni.

7. Cred că domnul Horodniceanu se află într-o gravă situație de incompatibilitate: mă refer aici la Nota strict secretă prezentată de generalul Dumbravă fostei șefe DIICOT, Alina Bica, în noiembrie 2013.

Notă ce a fost transmisă și doamnei Kovesi și care face referire la suspiciuni de corupție asupra procurorului Horodniceanu și a familiei sale.

Nota există. Martori există. Urmare a acestei note, trebuie să clarificăm ce a făcut DNA cu această informare.

Este incompatibil pentru că procurorul Horodniceanu este direct interesat să realizeze acte în dosarul BlackCube în favoare martorei Kovesi și a familiei sale, cu scopul de a-și proteja propria poziție publică.

Conform codului deontologic, orice procuror este dator să se abțină atunci când cunoaște că aprecierea sa ar putea să fie afectată de interese personale și ar putea să prejudicieze actul de justiție.

Consecințele sunt vizibile, din aprilie 2017 martora Kovesi nu a mai fost niciodată deranjată pentru a da explicații cu privire la afirmațiile sale publice (milioane de euro, oameni de afaceri, oameni politici de care știe domnia sa).

De abia aștept să fiu reclamat la CSM.
De abia am început.

#nuvafiefrica
#romania30

{ 0 comments }

E vremea ca, după doi ani de la începerea “marelui dosar de spionaj” BlackCube, să spun și eu ce am de spus.
Am citit cu atenție, de trei ori ultima “declarație” a șefului DIICOT – Daniel Horodniceanu. Vă mărturisesc că nu am găsit niciun fir de adevăr. Dar știu bine de la cine și-au luat Horodniceanu și DIICOT ordinele.

A venit vremea să vă spun cum s-a făcut acest dosar de către statul paralel, ce interese oculte s-au ascuns în spate și de ce.
Despre Kovesi, Coldea, Pahonțu, Ciocârlan, Dumbravă, băieții deștepți din Microsoft, jurnaliști și deontologi, politicieni și procurori, “emisarii” lui Kovesi și mulți alții.


Și am multe de spus.

https://www.dcnews.ro/mobile/black-cube-horodniceanu-fara-daniel-dragomir-lucrurile-se-vor-opri_578635.html

#nuvafiefrica
#romania30

{ 0 comments }

Editorial în EUobserver

(Articolul original poate fi citit aici.)

Începând de astăzi, una din cele mai prestigioase publicații europene, EUobserver, care ajunge pe masa Comisiei Europene, a Parlamentului și a factorilor de decizie europeni, a acceptat să îmi publice editorialele.

Fake news-ul Kovesi a luat final. Media internațională începe să vadă realitățile din România.

Zidul PR-ului deșănțat al lui Coldea SRL și PFA Kovesi (plătit din banii corupți ai unor firme acoperite) a căzut.
Zidul jurnaliștilor acoperiți din UM-urile lui Dumbravă a cedat.
Zidul minciunilor și abuzurilor nu a rezistat.

Editoriale semnate, asumate personal, fără intermediari sau proxy plătiți pe bani grei.
Eu vorbesc deschis despre reala situație din România și statul paralel care ne-a arestat țara.
Despre servicii, parchete, Dumbravă și acoliții lor.

Eu nu am un dublu-triplu-limbaj.
Ceea ce spun la București spun și la Bruxelles și la Londra și la Washington.
Voi încerca să fac auzite vocile românilor.
Voi lupta ca România să nu mai fie sclavul modern al intereselor străine și să devină o națiune demnă și suverană.
Îmi voi folosi toate capacitățile, timpul, cunoștințele și pregătirea pentru a lupta în numele idealului unei Românii fără frică, fără șantaje, fără dosare, fără cătușe, fără mascați, fără bilețele, fără torționari, fără ziduri.
Cei care au comis abuzuri, să nu creadă că vor scăpa nepedepsiți.

Mai jos găsiți traducerea editorialului publicat astăzi de EUobserver:

Comisia UE trebuie să realizeze că lupta anti-corupție din România reflectă un trecut mai întunecat

Lecțiile Revoluției sunt uitate, fiind evidențiate dovezi convingătoare despre alianța ocultă dintre Direcția Anticorupție și Serviciile Secrete din România.

de Daniel Dragomir

La începutul acestei săptămâni, Jean-Claude Juncker a lăudat România pentru lupta anti-corupție și și-a exprimat îngrijorarea cu privire la reformele propuse. Aceasta a lăsat să transpară o lipsă de înțelegere a ceea ce se întâmplă în patria mea. Comisia Europeană este complice la eșecurile proceselor juste și a abuzurilor de putere care au fost devoalate pentru toți în ultimii ani. Corupția este o infracțiune în orice societate civilizată, dar o eradicare inactivă și defectuoasă, care derogă de la statul de drept, este o formă de corupție în sine. Din păcate, acest lucru s-a întâmplat sub ochii UE. Ajutate de serviciile secrete românești care s-au adâncit într-o mocirlă ce speram să fi dispărut odată cu prăbușirea comunismului, autoritățile anticorupție au adoptat un model de comportament abuziv care amintește de vremurile întunecate.

În 1989, compatrioții mei români s-au înghesuit în Piața Revoluției pentru a-l auzi pe Nicolae Ceaușescu vorbind, după cum s-a dovedit, pentru ultima oară. După ce îndurasem decenii de supraveghere și asuprire din partea agenției secrete de poliție, Securitatea, o scânteie de speranță se aprinsese în inimile noastre dornice de o societate eliberată de puterea ei omniprezentă. Pentru cei care nu au trăit în perioada comunismului, este greu să-și imagineze semnificația căderii Securității. Aceea era o Românie îngenuncheată – o epocă a penuriei cronice de alimente, electricitate, de fapt, a tuturor celor necesare, a coerciției, terorii poliției și a “ochiului a tot văzător” al Securității. Faptul că mergeam în excursii peste hotare, că aveam prieteni străini, că făceam glume – toate au fost văzute ca indicii ale unei posibile disidențe; cu unul din fiecare treizeci de oameni considerați a fi fost recrutați ca informatori în Securitate până în anii 1980, numărul lor era inimaginabil.

Aceste vise de libertate au devenit realitate doar cu câteva săptămâni în urmă. Puterile Securității și structurile lor au început să se prăbușească, aproape treizeci de ani mai târziu, România modernă a devenit o democrație europeană înfloritoare. Cu toate acestea, umbrele incomode ale trecutului încă mai dăinuie.

Spre sfârșitul anului trecut, o Comisie parlamentară românească a examinat relația dintre Direcția Anticorupție (DNA) și Serviciile Secrete (SRI). Corupția în România a fost mult timp endemică, strangulând investițiile străine foarte necesare și subminând încrederea populației în instituțiile statului și servicii. La început, DNA s-a angajat într-o luptă foarte necesară, ajutată de SRI. Cu toate acestea, este din ce în ce mai evident că, din dorința lor acerbă de a obține condamnări, DNA și SRI au părăsit cadrul legal al statului de drept.

Ca fost colonel al SRI, am depus mărturie în fața Comisiei de trei ori. În prima mea apariție am dezvăluit amploarea programului de interceptare al SRI: au existat, începând din 2015, peste 20.000 de interceptări telefonice pe an în numele DNA-ului. Acestea depășesc de zece ori numărul interceptărilor pe siguranță națională și reprezintă o încălcare inacceptabilă a dreptului fundamental al cetățenilor români la viața privată.

Mai recent, am depus mărturie în fața Comisiei cu privire la încercările de a submina independența sistemului judiciar, la cele mai înalte niveluri ale SRI. Secretarul general al SRI, Dumitru Dumbravă, a utilizat diferite mijloace și rețele de comunicare pentru a contacta judecătorii, procurorii și jurnaliștii implicați în investigații în curs. El s-a întâlnit cu judecătorii care judecă dosare ale DNA, a discutat despre acuzațiile DNA și SRI, a făcut presiuni pentru a obține condamnări prin folosirea relațiilor personale, coerciției, șantajului și promisiunii de avansare în carieră.

Dumbravă a făcut acest lucru utilizând mai întâi Facebook-ul, iar apoi prin intermediul unui cont fals (VK) (în rețeaua de socializare din Rusia), pentru a nu fi detectat. E o afirmație ridicolă, care a devenit și mai absurdă când s-a dovedit a fi adevărată. El și-a recunoscut acțiunile în fața Comisiei, mărturie care, din nefericire, rămâne clasificată, existând o cerere de declasificare înaintată către Parlament. Toate acestea subliniază amploarea alianței oculte dintre SRI și DNA.

De când am părăsit SRI și am vorbit public despre preocupările mele, m-am trezit supus la o serie de acuzații false de către Securitate 2.0. Am fost supus la șase luni de detenție preventivă în sistemul penitenciar vechi și supraaglomerat al României – o practică inumană în condiții îngrozitoare, echivalentă cu o pedeapsă cu închisoarea înainte de a fi găsit vinovat de orice instanță de judecată. Din păcate, tratamentul meu nu a fost deloc o excepție. ONG-urile Fair Trials International din SUA au constatat că standardele Curții Europene a Drepturilor Omului privind detenția preventivă nu sunt respectate în mod regulat în procesul decizional al DNA-ului, invocând maltratarea deținuților aflați în stare de judecată, perioadele prelungite de detenție și folosirea metodelor ilegale și inumane pentru a obține dovezi ulterior considerate ca admisibile în instanță. În plus, rapoartele Asociației pentru Apărarea Drepturilor Omului din România spun că sistemul de detenție nu corespunde standardelor CEDO și CPT privind prevenirea torturii, tratamentelor inumane sau degradante, ceea ce duce, în multe cazuri, la “încălcări grave ale drepturilor omului”.

Alianța ocultă dintre SRI și DNA, caracterizată prin interceptări numeroase și ilegale, eroziunea independenței judiciare și campanii defăimătoare, subminează nu doar eforturile anti-corupție necesare și legitime, ci întregul sistem democratic al României. Și cum răspunde UE? Nu condamnă sau critică, ci laudă pentru ratele neobișnuit de mari de condamnări și ignorarea realității. Comentariile d-lui Juncker, care amenință să împiedice aderarea țării la Schengen în cazul în care ar proceda la reformă, au fost o utilizare nerușinată a abordării metodei “recompensei și a amenințării”. Ignorarea atacului asupra libertății care se desfășoară în România pornește de la vârful Uniunii Europene și trebuie să ne luptăm pentru a ne asigura că această poveste este ascultată.

La sfârșitul anului trecut am prezentat un manifest pentru a pune capăt acestor practici corupte. Aceasta trebuie să fie o luptă care lovește în inima României post-comuniste, o luptă împotriva întoarcerii la un capitol întunecat din istoria noastră și a revenirii la practicile toxice ale Securității. Statul de drept, răspunderea democratică și independența judecătorească nu pot fi amenințate de o mașinație prezentă la cele mai înalte niveluri ale aparatului anti-corupție și de informații al României. Aceasta este o problemă care ajunge în fiecare colț al Uniunii Europene, prin utilizarea asociată a mandatului european de arestare. Sper că dl. Juncker examinează dovezile și, în cele din urmă, recunoaște ceea ce se întâmplă cu adevărat în România. Partenerii noștri internaționali să trebuie ia atitudine, să acorde atenție și să se alăture românilor în a spune: ‘Gata, destul!’

 

BIOGRAFIE

Daniel Dragomir este un fost colonel al Serviciului Român de Informații (SRI), care a servit organizației timp de 12 ani. În 2005 a fost distins cu Ordinul Virtuții Militare, una dintre cele mai înalte onoruri militare ale țării, pentru asigurarea eliberării jurnaliștilor răpiți în Irak. Ca parte a atribuțiilor sale, a coordonat eforturile României de combatere a terorismului, în strânsă coordonare cu Statele Unite și serviciile britanice de informații. La ieșirea din cadrul organizației, Direcția Anticorupție (DNA) i-a deschis un dosar care cuprindea 6 capete de acuzare, acuzații pe care le-a negat în mod vehement și din care 5 au fost achitate, iar a 6-a fiind atacată. Dl. Dragomir a îndurat 6 luni de detenție preventivă, în ciuda faptului că era încă prezumat nevinovat.

De atunci, Daniel Dragomir a dus o campanie de “avertizor”, căutând să expună presupusele abuzuri și exagerări ale SRI, adesea conduse prin intermediul DNA, și să canalizeze realele eforturi împotriva corupției. Începând cu septembrie 2017, a prezentat, în trei rânduri, dovezi ale abuzurilor în fața unei Comisii parlamentare românești de control al SRI. Dovezile pe care le-a prezentat au determinat Comisia să solicite demiterea secretarului general al SRI, Dumitru Dumbravă, pe fondul acuzațiilor că a încercat să influențeze judecătorii în cazuri de interes. În decembrie 2017 a lansat o nouă inițiativă, România 3.0, care pune în centrul său reforma SRI și DNA, menită să restabilească ordinea în aceste instituții.

 

{ 9 comments }

Interviu, 4 februarie 2018

Vă invit să urmăriți astăzi, de la ora 18:00, la Antena 3, emisiunea “Adevăruri de viață ” cu Dana Chera (Grecu).

Cel mai greu, intens, percutant și bătăios interviu de la prima mea ieșire publică . Nu credeam că este posibil, dar Dana Chera a fost de un milion de ori mai dificilă decât este de obicei. Așa cum trebuie să fie un adevărat jurnalist.

Facebook live aici.

Audio:

PS. Interogatoriile la DNA sunt apă de ploaie, Dana Chera îi bate pe toți procurorii la un loc.

#nuvafiefrica
#romania30

Transcriptul interviului:

* eu nu am urmărit cetățeni români  sau companii românești, la orice declasificare viitoare nu veți putea descoperi așa ceva în ceea ce mă privește; activitatea antitero a SRI se referă la amenințările venite din afara României;

* nu există niciun cetățean român sau companie românească, care ar putea veni, acum sau peste 20 de ani, la o declasificare să spună: ‘Daniel Dragomir a lucrat împotriva mea.’;

* (moderatoarea insistă spunând că cetățeanul nu poate demonstra că este urmărit) într-o societatea normală, democratică dumneavoastră aveți drepturi, dar noi azi nu avem o societate normală și democratică;

* militarii nu pot privi lucrurile din perpectiva de gri, aici este alb sau negru; ne întoarcem la principii: loialitate, jurământ, regulamente militare, lucruri foarte clare;

* principiile spun că activitatea servicilor de informații în România trebuie să se supună controlului Parlementar care este un control democratic;

* dumneavoastră puteți merge la comisia SRI și puteți să primiți răspunsul la aceste întrebări dacă sunteți sau nu șantajată de Dragomir sau alt ofițer sau dacă ar trebui să vă fie frică de Dragomir sau de alt ofițer;

* fără controlul parlamentar al serviciilor ajungem la ceea ce ați zis mai devreme (șantaj, frică, teroare);

* (moderatoarea spune că oamenii din comisie sunt la rândul lor șantajați și șicanați) eu am încredere în comisia parlamentară, știu că în comisie sunt oameni și oameni, știu afilierile lor și relațiile pe care le au;

* avem un parlamentar în comisie care nu știa cum să alerge mai repede prin prin sală, la audierea generalului Dumbravă, să-i servească acestuia (generalului) ceaiul;

* eu nu spun că generalul Dumbravă este un infractor, eu spun că a încălcat Constituția și legea, că a comis abuzuri, că a mers la judecători, că a dat bilețele și că a condamnat oameni pe baza unor decizii ordonate în birourile serviciilor secrete; dumneavoastră puteți să spuneți că a încălcat legea, eu pot să spun că aceste lucruri sunt abuzive și în nici un caz normale, democratice;

* este vorba despre reprezentantul USR din comisia parlamentară de control al SRI, domnul Viziteu; din luna decembrie, după audierea generalului Dumbravă, comisia a luat decizie prin vot de a solicita conducerii SRI îndepărtarea acestuia din rândul cadrelor active; suntem astăzi la finalul lunii ianuarie și nu avem nici un răspuns public din partea conducerii SRI;

* (moderatoarea schimbă subiectul de la Dumbravă către Coldea) din luna ianuarie comisia a solicitat conducerii SRI declasificarea audierii generalului Dumbravă; eu cred că și dumneavoastră și toți cei care ne urmăresc și-ar dori să o vadă;

* (moderatoarea insistă pe numele lui Coldea) generalul Coldea nu era șeful instituției; directorul SRI are cea mai mare putere în cadrul serviciului; directorul SRI emite ordine; George Maior era șeful instituției, el avea puterea de a emite ordine; Coldea era șeful lui Dumbravă;

* (moderatoarea întreabă de ce vă îngrijorează mai mult Dumbravă decât Coldea) Coldea încă nu a fost audiat în comisie, Dumbravă a fost audiat la comisie; președintele comisiei SRI a anunțat public ieri că va solicita audierea lui Florian Coldea, deci urmează să se întâmple aceste lucruri;

* acum nu sunt eu cel care stabilește și niciodată nu cred că-și închipuie cineva că …(moderatoarea îl întrerupe din nou) … modul în care comisia a început să funcționeze și în care a solicitat la audieri diferite persoane chiar mi se pare un mod foarte concret și bun (de funcționare);

* știți, a fost o întreagă discuție, am prezentat o listă de 65 de nume, sunt 65 de acoperiți, sunt 65 de ofițeri, ce sunt ei acești 65? cei 65 sunt o parte abuzatorii, eu îi numesc torționari, că să fim concreți, și cealaltă parte abuzații adică victimele; cei 65 ar trebui fie să meargă în fața comisiei să răspundă, fie să spună ce au pățit pe elemente concrete, pe situații concrete, pe dosare concrete, pe momente în care aceste lucruri s-au întâmplat;

* eu sper că generalul Dumbravă a fost întrebat în mod concret la cine, când, cum, în ce mod a relaționat cu judecători de la CAB, de la TB, de la ÎCCJ și de la alte instanțe; dacă aceste lucruri vor fi declasificate, la un moment dat atât cetățenii României, cât și cei care ne privesc din exterior și ne judecă într-un fel sau altul vor avea, probabil, o imagine completă asupra acestei situații;

* comisia a votat 4-2 solicitarea de declasificare în luna decembrie, transmisă apoi conducerii SRI, purtătorul de cuvânt SRI a menționat că directorul instituției (SRI), Helvig, este de acord cu această declasificare; însă sunt mirat că, deși a trecut o luna această declasificare, încă nu a intervenit;

* ne întoarcem la principii, principiul spune democratic și transparent – adică “declasificare”; românii trebuie să vadă ce s-a discutat acolo;

* a merge la un judecător și a-i da un bilețel spunându-i să îl condamni pe X la 5 sau 10 ani de închisoare nu ține de siguranța națională;

* toate dosarele care există astăzi și-n instanțe și la parchete … (moderatoarea îl întrerupe) … din lista oamenilor de afaceri de acum 10 ani de zile și vedeți cine a avut cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro și vedeți câți au scăpat neatacați de dosare DNA sau DIICOT;

* aproximativ 80% din persoanele publice trimise în judecată și oameni de afaceri (oameni cu cifre de afaceri mai mari de 10.000.000 eur) au fost urmăriți, filați, interceptați și alte măsuri specifice în cazul lor și al familiilor lor;

* am prezentat în decembrie 2017 un mandat de supraveghere pus în practică de SRI timp de 6 luni, în timpul campaniei pentru alegeri prezidențiale, care cuprinde aproximativ 80 de persoane; între acele 80 de persoane, plecând de la președintele Senatului, a doua funcție în stat și candidat la acel moment, până la ziariști, oameni de afaceri, oameni politici ați putut vedea că această întindere a hidrei sau a gulagului în care ne aflăm este una foarte concretă;

* în momentul în care am prezentat mandatul au existat tot felul de atacuri în media; Dragomir a inventat acel mandat, a furat ștampilele de la serviciu și le-a pus pe hârtie, de unde știm că e adevărat? alte atacuri au venit și au spus nu știm noi concret dacă acel mandat a fost chiar emis

* până azi, la o lună și jumătate nu a negat nicio instituție publică; mai mult au început să curgă scrisorelele către cei care sunt pe acei mandat, scrisorele care îi informează pe cei supravegheați că au fost interceptați pe acel mandat pe acea perioadă; a trebuit să vină Dragomir să prezinte documentul într-o conferință de presă că DNA să ia măsură informării acelor persoane?

* eu cunosc persoane (chiar și Președintele Senatului mi-a spus, când a venit acum câteva zile la inaugurarea Inițiativei Civice România 3.0 pe care am lansat-o) care mi-au confirmat că au primit o astfel de scrisorică în care este invitat să ia la cunoștință despre faptul că a fost interceptat; lucrurile sunt foarte clare, lucrurile sunt evidente; vorbim pe documente;

* dincolo de acuzele că sunt omul rușilor, omul lui Voiculescu, omul lui Udrea, e gras, e securist, e ochelarist, nimeni nu a negat evidențele; niciun document prezentat de mine în fața opiniei publice, din septembrie 2017 încoace, nu a fost infirmat de către nicio instituție publică;

* (moderatoarea: ați sustras documente din SRI?) documentul, mandatul, se află în dosarul Microsoft și este public dar nu s-a uitat nimeni în dosar, nu l-am sustras din SRI, lucru ilegal de altfel; dosarul este judecat la ÎCCJ, oamenii și-au ispășit pedeapsa și au și fost eliberați; totul este public;

* ca să clarificăm cu furatul și extrasul de documente din SRI, eu am trecut prin 2 percheziții, va asigur că dacă ar fi găsit măcar un vârf de document clasificat la mine acasă, sigur aș fi fost învinuit;

* nu fac parte din nicio tabără, care ar exista și s-ar lupta pentru supremație în interiorul serviciilor;

* moderatoarea: ce este ilegal cu acest mandat? eu m-aș bucura să știu că există monitorizare a unor persoane care aduc atingere siguranței naționale.

Dragomir: cum să spuneți așa ceva, că v-ați bucura că persoanele acestea sunt monitorizate?

* moderatoarea: m-aș bucura dacă ar există probe împotriva unor persoane care devalizează bugetul statului; m-aș bucura că instituțiile statului ar lucra împreună să demanteleze rețeaua asta criminală, adică cum să nu mă bucur?

Dragomir: revenim la principii; dumneavoastră spuneți că v-ați bucura. eu vă spun că nu …

* moderatoarea îl întrerupe repetând aceeași idee: m-aș bucura că oameni de la conducerea statului sunt săltați dacă există probe clare că au devalizat bugetul statului;

Dragomir: ce înseamnă probe clare? ce înseamnă această variantă din punct de vedere legal? acești oameni au fost urmăriți în baza unor hotărâri clasificate, secrete a CSAT care a desemnat Corupția și evaziunea fiscală de la un anumit nivel în sus pericol pentru siguranța națională;

* dumneavoastră spuneți că acest lucru este necesar. și eu cred că e necesar. eu vin și vă pun următoarea întrebare … (moderatoarea: dvs. vedeți vreo autostradă în România și n-o văd eu? eu aș vrea să ajung acasă mai repede)

Dragomir: și credeți că această autostradă nu s-a făcut pentru că dna. Kovesi și dl. Coldea au fost extrem de competenți?

* (moderatoarea: nu mă duceți acolo, veniți aici unde vă chem eu; eu văd că nu sunt autostrăzi, văd niște băieți care și-au umplut conturile, aceiași care conduc România de atâția ani, și-mi dau seamă că undeva se rupe logica; deci da, m-aș bucura)

Dragomir: haideți să revenim la principii. eu nu m-aș bucura pentru că avem de făcut o alegere foarte simplă. vrem libertate individuală a cetatenului și vrem să trăim într-o țară liberă și democratică de care vorbeați la început unde să nu fiți ascultată, urmărită și supravegheată SAU vrem o societate în care Coldea și Kovesi să vină și să spună corupții să stea la pușcarie iar corupții sunt cei pe care noi îi desemnăm în baza unei hotărâri clasificate? încă o dată vă spun dacă lucrurile …

* (moderatoarea întrerupe: dacă Coldea și Kovesi, și vă dau dreptate într-un fel, înțeleg unde vreți să bateți…)

Dragomir … eu nu bat nicăieri … nu aveau nimic de ascuns …

* (moderatoarea întrerupe: Coldea și Kovesi nu puteau lua decizii la nivel de CSAT; corupția este un fenomen în România, asta este etichetă care ni se pune de către presă internaționala; așa ne zic și ambasadorii: terminați cu corupția; asta spune UE)

Dragomir: Ați văzut dummneavoastră în regiune, în Bulgaria, în Ungaria, în Cehia, în Slovacia, în Polonia o hotărâre clasificată în baza căreia oameni să fie duși la pușcărie?

* (moderatoarea: dumneavoastră credeți că domnul Coldea cu dna Kovesi împreună, oricât de buni prieteni ar fi ei și oricât de liniștiți ar dormi unul pe umărul celuilalt ar putea să ia de unii singuri decizia în CSAT? în CSAT este Președintele României care conduce CSAT-ul. în CSAT este primul-ministru al României care îl secondează pe Președinte; în CSAT deciziile se iau doar dacă există unanimitate; deci nu există o decizie pe care să o ia Coldea și Kovesi laolaltă, fără girul Președintelui României și-mi spuneți așa, că Președintele României în exercițiu a decis că niște oameni pot fi monitorizați, filați și ascultați în bază unei hotărâri CSAT secrete fără că ei să știe … și atunci inchindem nația și plecăm în altă țară … )

Dragomir: de unde nu știți că mâine vine un Președinte al României care conduce CSAT-ul și-și va pune oamenii săi de încredere în instituții și va da o hotărâre secretă care va spune că oamenii care au ochelari sau sunt puțin mai grăsuți să între într-o hotărâre clasificată în care să devină amenințare la siguranță națională?

* moderatoarea: deci Președintele României este părtaș la această ilegalitate, așa cum o catalogați dumneavoastră?

Dragomir: hotărârile CSAT care au fost date în timpul mandatului Președintelui Băsescu, după părerea mea, trebuie declasificate de urgență și puse la dispoziția publicului;

* (moderatoarea schimbă focusul pe președintele Iohannis care ar tolera hotărârile ilegale date de Băsescu)

Dragomir: vedeți dvs. că Iohannis face o politică altfel? vedeți dvs acea hotărâre, decizie CSAT declasificata? vedeți dvs (n.n declasificate) protocoalele dintre servicii (n.n. și alte instituții), în situația în care ANI devenea practic un serviciu de informații prin unul dintre aceste protocoale?

* Președintele României trebuie să aleagă: merge alături de statul paralel și de cei care știu să țină captivă această țară prin hotărâri CSAT secrete, protocoale clasificate, cu mandate, interceptări, supravegheri și dosare, în cea mai mare parte a lor inventate, sau alege posibilitatea de a merge alături de oamenii care își doresc libertatea și democrația în această țară și să ne spune în mod clar, revenind la principii, transparență și democrație; declasificam hotărârea, o punem în fața tuturor și discutăm pe ea;

* mi s-a pus această întrebare și în comisie: bun, și ce vrei cu toate lucurrile astea? cele 6 luni și jumătate de arest preventiv în primul dosar și celelalte 6 luni din al doilea dosar nu mi le mai dă nimeni înapoi; eu mi-am pierdut tinerețea și acești ultimi ani stând prin pușcării sau luptând; eu am început să lupt din ianuarie 2015 când multă lume, cea mai mare parte, stătea ascunsă prin tranșee;

* ce-am spus în fața comisiei? eu îmi doresc ca aceste lucruri să nu se mai întâmple nici foștilor mei colegi, nici ofițerilor de informații, nici celor care își apără țara și care mâine-poimâine pot avea un șef care va vrea să le ia gâtul, nici cetățenilor acestei țări; acest lucru se poate face EXCLUSIV prin modificări legislative care să împiedice abuzurile;

* DNA-ul nu a confirmat mandatul, DNA nu a ieșit în spațiul public și nu a zis nimic despre acel mandat, dar a trimis oamenilor din acel mandat scrisorelele de înștiințare;

* acest lucru arată șantajul la adresa celor 80%, dar persoanele în cauză sunt șantajate numai dacă sunt santajabile; aici e o chestiune de opțiune și de voință; dvs. credeți că sistemul sau acest stat paralel este făcut să ajute vreodată? nu! este făcut să șantajeze astfel de oameni.

* cine nu rezistă la șantaj și cine alege să meargă pe această cale, am văzut cu toții unde ajunge; cei care chiar în momentele în care noi, astăzi, vorbim încearcă să negocieze cu sistemul sau cu statul paralel; cine rămâne alături de statul paralel și îi va acoperi abuzurile va ajunge la pușcărie; eu le garantez asta; cine luptă cu statul paralel și cine înțelege că acest sistem trebuie să înceteze în România, după atâția ani de la revoluție, în care prima întrebare a dumneavoastră a fost “de ce mi-e frică de dumneavoastră?”…

* dacă ei nu înțeleg și dacă oamenii politici nu înțeleg, atunci o inițiativă sau o platformă civică care are obiective politice, o recunosc, România 3.0 îi va ajuta să înțeleagă;

* eu nu-mi doresc să fac politică; dar doresc să pun în fața politicienilor și în fața societății civile, politice, sociale, civice lucruri extrem de clare; este unul dintre obiectivele politice ale Inițiativei Civice România 3.0 care nu este partid politic;

* acel mandat conținea 80 de persoane; 80%, ca procent, se referă la toate dosarele instrumentate împotriva persoanelor care dețin funcții, oameni de afaceri sau sunt persoane publice;

* sunt foarte mulți români  care sunt abuzați, dar nu au norocul meu de a fi mediatizat; în ultimele luni am primit sute de mesaje de la oameni cu mandate de siguranță națională și dosare;

* Lui Coldea și Dumbravă le-a fost foarte greu să mă murdărească pentru că 99.9% din ofițerii serviciilor de informații sunt oameni onești și loiali Constituției care își apară țara în zone de conflict; că sunt 97-98-99%, nu știu, dar cea mai mare parte ; ceilalți (de ex. Coldea și Dumbravă) au interese personale, au capturat instituțiile, au pus mâna pe instituții, au funcții de conducere și le-au privatizat în interes personal;

* nu s-au trezit într-o dimineață; sunt doar o mână de oameni dar au făcut această capturare în ani de zile (din 2005 Coldea conduce operativ acest serviciu de informații, până în 2012 sunt multe dimineți de atunci); actualul director, Helvig, nu a demonstrat că reușește să reformeze instituția atât timp cât Dumbravă este încă acolo;

* atâta timp cât generalul Dumbravă este acolo, directorul Helvig nu a demonstrat că reușește să reformeze instituția; atâta timp cât acest ofițer de rang superior, Dumbravă, rămâne în funcție, deși condamnă oameni la ordin, fără probe, pe documente clasificate, conducerea instituției se află într-o gravă eroare;

* și nu este așa? (răspuns la afirmația moderatoarei că România este o cloacă dpdv al statului de drept și al democrației);

* în toamna anului 2016, când eu eram arestat în dosarul BlackCube, iar președintele, aflat la Bruxelles, a ieșit la declarații dând indicații despre dosar, cerând celeritate, etc.

* unde ați văzut în țările civilizate din Europa că un președinte de stat să se refere la un amărât de fost ofițer SRI, privat, la arestarea acelui ofițer arestat preventiv? (moderatoarea răspunde: tot în România, în timpul președintelui Băsescu)

* dosarul BlackCube este ținut sub cheie de directorul DIICOT și adjuncții săi; eu încă aștept să fie trimis în instanță de un an și jumătate; eu mă aflu în continuare sub măsuri preventive; trimiteți dosarul în instanță, așa va deveni public , democratic și transparent;

* credeți că după un an și jumătate de explozie mediatică pe marginea acestui dosar, cu interceptări, înregistrări, israelieni, spionaj, filaje etc. e ok să nu fie trimis acest dosar în instanță? revenim la principii: trimiteți dosarul în instanță, faceți-l public! puteți apoi să mergeți dumneavoastră la instanță sau oricine să se uite în dosar; sunt probe? foarte bine! nu sunt? la revedere!

* niciodată în istoria unui stat, un președinte, la început de mandat de 5 ani, nu ar fi putut să piardă, cum a pierdut președintele Iohannis la Curtea de Apel Brașov acel dosar cu acele case, după 7-8 ani de procese;

* serviciile au vrut să-i dea un semnal, încă de la începutul mandatului, că există oameni în această țară care dețin chei ale anumitor uși de la anumite instanțe sau de la anumite dosare;

* aduceți-vă aminte de dosarul de la ANI al președintelui Iohannis, aduceți-vă aminte ce a declarat Horia Geogescu; aduceți-vă aminte despre dosarul ANI al domnului Helvig; deci nu vorbim despre o “cloacă”?

* eu nu sunt obligat să am încredere în instituțiile din Justiție pt că am trecut prin fața lor și le cunosc;

* în procesul meu și al soției, proces aflat la apel, vă pot arăta 4 jurnaliști care au postat pe Facebook după ce a început apelul solicitând, spunând că acest complet va da cel puțin 10 ani de închisoare; toți 4 erau în lista acelui cont Facebook al lui Dumbravă; acel cont a fost recunoscut de serviciu, și de Dumbravă;

* CEDO zice că judecătorilor le este interzis să comenteze, să se manifeste în spațiul public cu privire la dosare, cauze opțiuni politice; dumneavoastră știți că există judecători în aceste cauze care și-au dat like-uri și au lăsat comentarii, au interacționat cu acești jurnaliști; și atunci îmi spuneți că trebuie să avem încredere în Justiție și Judecători?

* țelul România 3.0 este să scăpăm România din ghearele statului paralel; dorim să eliminăm acest stat paralel;

* Digi24 m-a întrebat dacă voi candida la prezindențiale; nu, nu voi candida, Liviu Pleșoianu a anunțat deja că va candida (înaintea înființării Inițiativei Civice România 3.0)

* vom susține orice candidat care se va ridica, ia sabia în mâna, își alătură oastea și luptă împotriva celor care și-au folosit forța în a asupri această țară;

* (moderatoarea întreabă: aveți sprijinul unei părți din serviciile de informații?) dacă vă referiți la facțiuni ale serviciilor, nu, nu am sprijinul serviciilor, dacă va referiți la oameni cu care am lucrat, la oameni care au fost alături de mine, da, am sprijinul unor oameni;

* dacă o parte din serviciile de informații ar pregăti un candidat la președinție, ar fi incorect și ilegal;

* SRI a fost implicat în timpul lui Maior în toate jocurile politice posibile; această comisie și Parlamentul au datoria să îngrădească acest lucru; întotdeauna serviciile vor dori să joace;

* finalitatea, întorcându-ne la principii, mi-aș dori foarte mult să văd români pe stradă, români care zâmbesc, care sunt liniștiți, români  care știu că nu-i ascultă nimeni și care nu mai au frica mascaților la ușă;

* îmi doresc să mergem înainte să dezvoltăm această țară prin uniunea tuturor oamenilor care doresc acest lucru;

* prin servicii și mandate, niciodată această țară nu va înainta și de aceea nu avem nici autostrăzi, dar nici zâmbete pe stradă.

{ 8 comments }

Dacă cei care au comis abuzuri în toți acești ani se gândesc că vor scăpa, se înșală amarnic.

Ultimele evoluții în dosarul Microsoft ne arată că cel mai mare fake news al ultimilor ani se numește Laura Codruța Kovesi.

După ce am dezvăluit în conferința de presă România 3.0, din decembrie 2017, mandatul obținut în dosarul Microsoft timp de 6 luni în anul 2014, în plină campanie electorală pentru președinte, observăm un fapt cutremurător: DNA ne spune prin comunicat că faptele s-au prescris la 21.10.2014, dar vedem din Mandat că judecătorul ÎCCJ Valentin Șelaru a aprobat un mandat prin Încheierea nr. 217 din 02.10.2014 care a avut valabilitate până la 06.11.2014.

Un act grav de poliție politică.

Le-aș sugera tuturor celor care au fost informați de DNA cu privire la supravegherea din acest mandat să formuleze, conform art. 145 alin.2 și alin.3, cerere pentru a lua la cunoștință de conținutul proceselor verbale în care sunt consemnate activitățile de supraveghere tehnică și/sau de a asculta convorbirile, comunicările sau conversațiile ori să vizioneze imaginile rezultate din activitatea de supraveghere tehnică.
E dreptul lor legal.

Vor avea mari suprize.

#nuvafiefrica
#romania30

{ 0 comments }

Mai poti accesa acelasi material pe:

{ 0 comments }